Friday, October 30, 2009

a.k.u. *erkk.cm o.k.u jaa.

things aku bru prasan psl dri aku.
*nmpk sgt xpnah perati dri sniri. -_-'

satu. aku xska pkai KASUT BARU! >wat da..?bru pasan tuh.huh.pembaziran~ oleh sbb 2 ptt la da kasut yg xpkai.bru ku sedaq T_T

dua. sifat mazmumah ni.kalo skali annoyin xdpt nk jd elok dh.erghh cmna nk ubh

tiga. sifat mazmumah lg.bla PMS dtg mnyerang.abeh la manusia sekeliling.sori guys.cant help it.

empat. xsuka makanan xckup garam.(?).nk muntah rs.fizikal nmpk cm oke.tp kt dlm.masyaallah.dok thn.org len msk kn.thn jaa T_T

lima. berkait dgn poin satu spt di atas.AKU TAKUT SAKIT.

bermonolog:(between angel n demon dlm diri)
angel-owhh.bru tau sbb tu la xpkai kst baru.tkt melecet.heee
angel-dh 2 awt beli?
demon-sj la.cantik.lgpn tgh sale.xleh ka.
angel-xleh! membazir amalan saitan.
demon-erkk.dh bli dh pn.-_-'

sbb tkt skt la aku salu hati2 tym jln.tp besala.sdgkn lidah lg tergigit (?)
that day aku jth! ya tuhan.malu.haha

*k dh la 2.rs cm bru xplore org baru.pdhl dri snirik.

rini 1 of my pt ask me.
wat are the functions of kidney?
n i was like-err kidney helps to...err(again!)
"kidney untuk perkumuhan" <--- mmbe aku pn bersuara.

arghh.demit! awt aku speechless tym cm2.malu ok.-_-
dh bye!

No comments:

Post a Comment